NaZaNiN jOoN
شبا که تو میای خونه .... خونه قشنگه همخونه

 

ﺧـــــدایا…
خـــــــدایـــ ـا…
ازتــــمام دنیات…
فقط یهـ نــفرو میخوام!!!!
زیاده؟؟؟؟

 

 

 

 

 

ﺗﻨﻬﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﻣﻦ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ
ﺟﺎﺫﺑﻪ ﯼ ﺭﻗﯿﺐ ﺑﻮﺩ ﻧﻪ ﺯﻣﯿﻦ..

 

 

 

 

ﻣــﻦ ﺭﺍ ﻫﻤﯿﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﻛﻪ ﻫـﺴﺘـﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ…ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧـﯽ؟!…ﻣــﻦ ﻣﯽ ﺭﻭﻡ…ﺗــﻮ ﻫﻢ ﺑﺮﻭ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﺳﺎﺯ ﺷﻮ…

 

 

 

 

ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ…
ﺭﻭﺯﯼ…
ﯾﮏ ﺟﺎﯾﯽ…
ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ…
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻫﻢ،
ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﯾﮏ ﻏﺮﯾﺒﻪ،ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﯿﻢ

 

 

 

 

 

ﻪ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺭﻓـﺖ ؛ ﻧــﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻧﺪﺍﺷﺖ !
ﻧـــــــــﻪ ، ﻓﻬﻤﯿﺪ ﺧﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﻡ.

 

 

 

 

 

“ﻋـــــﺎﺷﻖ” ﺭﺍ ﮐـــﻪ ﺑــﺮﻋﮑــــﺲ ﮐﻨـــﯽﻣﯽ ﺷــــﻮﺩ “ﻗـــﺸﺎﻉ”
ﺩﻫﺨــــﺪﺍ ﺭﺍﻣﯽ ﺷــﻨﺎﺳﯽ؟
ﻟــــﻐﺖ ﻧــﺎﻣﻪ ﺍﺵ ﺭﺍﮐــــﻪ ﺑــﺎﺯ ﮐـــﺮﺩﻡ ﻧـــﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ:
ﻗــــﺸﺎﻉ:ﺩﺭﺩﯼ ﮐﻪ آﺩﻡ ﺭﺍ ﺍﺯﺩﺭﻣـــــﺎﻥ ﻣﺎﯾــــﻮﺱ ﻣﯿﮑﻨﺪ. ..

 

 

 

 

 

 

عاشقانه هایم تمامی ندارد وقتی “تو” بهترین اتفاق زندگیم هستی!

 

 

 

 

 

همه میگویندنام قلب “دل” است..
ولی درمن چنین نیست،
نام ‘قلب’ من نام ‘توست’..

 

 

 

 

 

گفته بودی میمانی!اما انگارصدایت قطع و وصل شده بود وگفته بودی مهمانی…

 

 

 

 

 

بی تابم نمی شوی…
بی قراری نمی کنم…
فراموشی مان مبارک!

 

 

 

 

 

 

دیگر،بانوی هیچ قصه ای نخواهم شد ک این بانو خود قصه ها دارد

 

 

 

 

 

من وانمود رابلدنیستم..
این ادم افسرده ای را ک میبینی.،
کارتوست..

 

 

 

 

 

دوستیهایی ک بخوبی تمام میشوند همانندازدواج های اجباریند..
هردو بظاهرراضی…

 

 

 

 

 

میگن زشتاشانس دارن ..
زشتم نیستیم!..

 

 

 

 

 

بعدازتو..
مثل قبل ازتو نیستم…

 

 

 

 

 

من ساده ترین معمای زندگی توبودم
امابجای حل..
پاکم کردی. . .

 

 

 

 

 

 

من همینم..
برای تو حاضرنیستم..
کسی باشم ک نیستم..

 

 

 

 

 

 

سلامتی سربازی که انقدر نامه داد
آخر عشقش عاشق پستچی شد ..،!

 

 

 

 

 

ببخشید، میشه بگید بعدأ چندم تاریخه ؟
من قرار دارم..،!

 

 

 

 

 

سر به زیر و ساکت و بی دست و پا میرفت دل
یک نظر روی تورا دید و حواسش پرت شد ..،!

 

 

 

 

 

 

ماه من !
نماز آیات میخوانم وقتی گرفته ای ..،!

 

 

 

 

 

ناهارها را نصف شب و صبحانه ها را شام… زیر دوش خیره به کاشی های توی حمام… آهنگهای تکراری،لباس های
آشفته… تنهایی این است،از تو آدمی میسازد که دیگر شبیه آدم نیست..،!

 

 

 

 

 

 

از گفتن : آه آه هایت پیداست
از این همه اشتباه هایت پیداست
عاشق شده ای، بگو که عاشق شده ام
مخفی نکن، از نگاه هایت پیداست ..،!

 

 

 

 

 

سالهاست گذشته ام از خویش ..
یادم بخیر ..،!
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,23:56به قلم: نازنین جوون ™